sâmbătă, 22 decembrie 2012

AM RATAT ȘI APOCALIPSA ASTA!

Preocupați de grijile cotidiene, de guvern, de apropierea sărbătorilor, de... am ratat-o și pe asta! Nici măcar de o apocalipsă serioasă nu suntem în stare! Ne-a durut pe toți la bască, dând peste cap prezicerile unora și altora! Halal!
Cu așa oameni nepăsători la văicărelile celor duși cu zmeul prin curtea spitalului de psihiatrie, mai că-mi vine să regret că nu am murit trăind un mare eveniment!
Stau și mă gândesc la câte resurse și câtă energie s-a consumat pentru regizarea unei tâmpenii. Vă dați seama ce am putea realiza, dacă am folosi toate acestea pentru a face lucruri bune, utile?
Ca să nu se spargă balonul cu superstiții gogonate, să mai poată mânca și unii o pâine bună, pe lângă rahat, au cotit-o manipulatorii frumușel, anunțându-ne că, de fapt, se va întâmpla, dar nu au nimerit data bine, că sunt probleme cu interpretarea, că nu înțelegem noi în profunzime...
UITE FLEOȘC! 
Asta este concluzia, îndelung gândită pe timpul apocalipsei!
Pentru o nouă concluzie, aștept următoarea apocalipsă.
Până atunci, vă doresc să aveți mintea limpede!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu