miercuri, 20 februarie 2013

Azi am plâns!

Mă încearcă deznădejdea și neputința!
Azi, am plâns! Nu am mai plâns de mult timp!
Azi, am avut un motiv foarte serios să plâng: am pirdut un foarte bun prieten!
Un prieten care niciodată nu m-a trădat și nu m-a dezamăgit!
Un prieten care s-a mulțumit mereu cu o mângâiere și care mi-a oferit toată dragostea lui! O dragoste sinceră și necondiționată!
Am luptat cât am putut să-l salvez, numai că... Biță a pierdut lupta!
Odată cu el, am pierdut și eu! Am pierdut ceva ce nici un om nu poate oferi așa... necondiționat!
Cei care aveți animale de companie știți, cu siguranța, ce spun.
Surprinzător cum o ființă necuvântătoare poate oferi atât de mult, în comparație cu cei care vorbesc spre a răni în jurul lor!  
Azi am plâns!
În suflet...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu