luni, 16 decembrie 2013

Mă plimb prin vise...



- pentru toți cei care, prin sacrificiul lor, au mai spălat din păcatele noastre -


Pentru o clipă, închid ochii
Și visele mă copleșesc!
Zăresc mulțimile de oameni,
Ce libertatea și-o doresc!
Trăiesc, prin vis, senzații stranii:
Eu sunt acolo, dar lipsesc!




În întunericul din casă
Eu, bulversată, mă trezesc!
Oare-am visat sau ...
Clipa, parcă, o trăiesc!
În juru-mi cad mereu ființe!
Cu toții au murit pentru dorințe!

E rece apa ce-mi clătește fruntea,
E rece gândul ce-mi străbate mintea!
E rece calculul făcut de EI,
E rece viața semenilor mei!

Și eu mă plimb, cuminte, printre vise!
Și eu mă plimb, cuminte, printre vise?
Poate că-aș vrea, dar gândul nu mă minte!
Și-o furie tăcută mă cuprinde!

Atât de proști suntem cu toții,
De ne lăsăm prădați de hoții
Ce și-au pus gheara peste neam,
Făcând peste cadavre bairam?

Pentru o clipă, închid ochii
Și visele mă copleșesc!
Aievea, văd un neam măreț
Clădit precum e muntele, semeț!

Nu știu de gândul meu e în zadar,
Căci simt că suntem marfă, în bazar!
Și, totuși, sper, cum speră disperatul!
Mă plimb prin vise, cum n-o face altul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu