marți, 8 aprilie 2014

AM UN PRIETEN…PERICOL PUBLIC?!

Am un prieten. Un prieten foarte bun. Atât de bun, încât dacă era să am un frate, acesta ar putea să fie fratele meu! Numele lui este Dori Iordache. Inginer Dori Iordache. Un OM care îşi vede de treaba lui. Un OM care are singura vină că este corect.
De ceva timp, Dori se “bucură” de atenţia unor băieţi şmecheri! Este, cum s-ar spune, pericol public!
Pentru-că nu este momentul să intru în detalii, le adresez o rugăminte tuturor şmecherilor, care nu-l lasă pe prietenul meu să-şi vadă de treaba lui: băieţi, ocupaţi-vă de alte lucruri! Dacă veţi continua cu prostiile, veţi avea surprize! Neplăcute pentru voi!
Pot să vă promit un lucru: dacă mergeţi pe acelaşi drum, fundamental greşit, voi intra în detalii!Nişte detalii atât de jenante pentru voi, încât veţi regreta că aţi ajuns să-i pronunţaţi numele lui Dori Iordache!
Aştept!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu