miercuri, 9 iulie 2014

GENERALUL CONSTANTIN ION ŞI ONOAREA…

Jurământul militar...cheia de boltă a carierei oricărui cetăţean român ce îmbracă haina militară!
...”Jur să respect legile ţării şi regulamentele militare”!
Sunteţi General, domnule Constantin ION! Conjunctural sau nu, aveţi acest grad! Aveţi un grad la care visează orice cadru militar! Un grad pe care ar trebui să-l onoraţi prin tot ceea ce faceţi şi gândiţi! Aţi jurat să respectaţi legile ţării! Cum faceţi acest lucru? Minţind opinia publică? Pozând în ceea ce nu puteţi niciodată să fiţi? Încălcând anumite legi ale ţării? Călcând în picioare un jurământ pe care mulţi alţii l-au respectat cu preţul vieţii?
S-au găsit unii „ziarişti” să vă glorifice “faptele de arme”! Eu vă spun direct că nu este nimic de glorificat, căci îndeplinirea sarcinilor de serviciu, pentru care primeşti soldă din bani publici,  nu este un lucru de glorificat!
Aţi jurat, domnule Constantin ION, să respectaţi legile ţării! Mi-ar place să cred că nu aţi uitat acest lucru, deşi...
Am aşteptat din partea dumneavoastră să faceţi un gest de onoare şi demnitate. Ca MILITAR şi ca OM! Nu aţi  considerat că este necesar...
Eu consider că aţi încălcat grav un jurământ de onoare...dincolo de călcarea în bocanci a unei relaţii de prietenie şi încredere! Dumneavoastră, domnule Constantin ION, nu aţi învăţat, în toată viaţa, că prietenia este o relaţie bilaterală...aţi considerat că prietenia este cea mai rentabilă afacere pentru dumneavoastră! Aţi călcat în picioare valori precum respectul, onoarea, demnitatea...
Pentru toate acestea, domnule Constantin ION, trebuie să daţi socoteală...În faţa legii româneşti şi în faţa legii morale! Nutresc convingerea că acest lucru se va întâmpla, căci imoralitatea nu poate guverna la nesfârşit! Nu este o ameninţare, este o speranţă, pe care o exprim public!
Am onoarea să vă salut!
EU, AM ONOAREA!
Dumneavoastră?


P.S. Nu m-am lămurit: aţi sau a-ţi? Ce ziceţi, domnule Constantin ION?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu