duminică, 30 noiembrie 2014

ROMÂNIA DIN INIMA MEA ŞI A TA...



Dincolo de manifestări festiviste, dincolo de date istorice şi statistici de tot felul, în inima mea şi a ta, cititorule, este adânc imprimată dragostea de ţară, vatra neamului românesc!

România, ţara pentru a cărei  desăvârşire naţională au plătit tribut de sânge milioane de eroi, mulţi dintre ei necunoscuţi...

România, ţara la a cărei devenire şi dezvoltare au contribuit milioane de eroi anonimi...

România, ţara pe care o cinstim în fiecare zi, prin faptele noastre, ţara pe care o sărbătorim la 1 Decembrie...

România, ţara din inima mea şi a ta...ţara celor trei culori sfinte în fiinţa şi simţirea fiecărui român...

România, ţara încercată, mutilată, întregită, răzvrătită, împlinită...

România, ţara trecutului, prezentului şi viitorului naţiunii române...

România faptelor şi gândurilor noastre, oglinda în care se reflectă imaginea neamului românesc, a fiecăruia dintre noi...



România...



„Acolo este ţara mea

Şi neamul meu, cel românesc!”



LA MULŢI ANI, ROMÂNIA!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu