vineri, 28 octombrie 2011

Cine sunt militarii profesionişti?

Tradiţia militară a familiei mele nu este un argument de care să fac uz, în susţinerea opiniilor pe care le am. Am argumente concrete, care să-mi susţină poziţia publică. Am avut onoarea să cunosc mulţi militari, dintre cei care constituie  ,,cartea de vizită" a României pe fronturile internaţionale. Fără nici o intenţie propagandistică, spun că am avut onoarea să-i cunosc pe aceşti adevăraţi ambasadori, dotaţi cu onoare, curaj şi demnitate! Este greu pentru un civil să înţeleagă lumea militară, în complexitatea ei. Majoritatea se ghidează după ideea că ,,inteligenţa s-a oprit, de mult timp, la poarta unităţilor militare!". Nimic mai greşit, căci această idee putea să fie valabilă acum 20 de ani. Astăzi, Armata Română este reprezentată în teatrele de operaţii de către oameni al căror orizont cultural, educaţional şi profesional  se ridică la nivelul exigenţei morale şi intelectuale, impus de orice societate democratică europeană.
Această realitate, precum şi sacrificiile făcute de eroii neamului, m-au determinat să mă înscriu în Liga Militarilor Profesionişti, o structură non-sindicală, cu obiective şi iniţiative demne de toată lauda. Vă recomand, cu toată prietenia, să vizitaţi site-ul www.ligamilitarilor.ro.
Vă mărturisesc că sunt onorată de încrederea camarazilor mei, bucurându-mă de faptul că pot să-mi aduc contribuţia la promovarea valorilor militare ce caracterizează L.M.P.
Vă recomand să încercaţi să vedeţi realitatea prin ochii celor ce veghează, cu arma în mână, la liniştea noastră. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu