joi, 5 februarie 2015

GENERALUL ION DOBRAN, LA 96 DE ANI! LA MULŢI ANI!



Ce gânduri poţi să ai la a 96-a aniversare a unui veritabil erou al României? Cu mult respect şi aleasă preţuire, nu poţi decât să te rogi la Dumnezeu să-i dea sănătate! Dincolo de această sinceră dorinţă, mă duce gândul la faptul că Preşedinţia României ar putea să facă un gest faţă de acest mare erou, cel mai bătrân pilot de vânătoare, decorându-l pentru-că şi-a dedicat viaţa neamului românesc! Unul dintre extrem de puţinii eroi în viaţă, merită acest gest reparatoriu! Nu este singurul! Mă gândesc acum şi la domnul General Stoian şi mai sunt câţiva...
Acum, la ceas aniversar, îmi îndrept gândul către eroul General Ion Dobran, românul care a făcut şi face cinste neamului său, omul care, în semn de mare preţuire, m-a întâmpinat, în uşa casei sale, îmbrăcat în uniforma sa de general. Trebuie să vă mărturisesc că nici în ziua de azi nu pot să-mi dau seama dacă personalitatea eroului nostru a impus măreţie uniformei sau uniforma a dat măreţie eroului...înclin să cred că personalitatea măreaţă a eroului nostru mi-a creat emoţia! O emoţie care nu mă părăseşte nici azi!
Acum, la zi aniversară, îi doresc domnului General Ion Dobran multă sănătate, să aibă puterea să ne împărtăşească virtuţile curajului şi demnităţii, calităţi de care avem atâta nevoie!
Domnule General, vă urez un sincer LA MULŢI ANI!


Foto: Generalul Ion Dobran, răsfoind manuscrisul cărţii "Jurnalul locotenentului Dobran", în casa domniei sale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu