miercuri, 28 septembrie 2011

VIAŢA nu iartă pe nimeni!

Nu mi-a fost niciodată frică să spun ce gândesc şi să iau atitudine atunci când m-am confruntat cu nedreptăţi. Sunt un om al atitudinilor directe. Chiar dacă, de multe ori, am avut de suferit. Dincolo de orice întamplare, eu m-am născut un om liber şi voi muri un om liber. Indiferent când şi cum! Neesenţial detaliu, în existenţa universală! Am făcut, de-a lungul anilor, multe greşeli. Mi le-am asumat cu responsabilitate, întelegând că dincolo de orgoliul personal, ceea ce contează este demnitatea. Inclusiv demnitatea de a-ţi asuma propriile greşeli! Experienţa m-a învăţat să nu mă enervez. Am, în schimb, o stare de profundă dezamăgire atunci când văd laşitatea celor între care am ales să trăiesc. Îmi este lehamite de toată făţărnicia celor din jur. De orgoliile lor mărunte, de lipsa de profesionalism, de toate nemerniciile care le guvernează existenţa. În faţa tuturor acestora, mă încăpăţânez să rămân aceeaşi şi să spun răspicat: fiţi atenţi, căci VIAŢA nu iartă pe nimeni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu