vineri, 30 decembrie 2011

MOMENT DE BILANȚ

Privind la anul 2011, nu am motive să mă plâng. În ciuda dificultăților financiare, pe care cred că le-am avut cu toții, în acest an am făcut multe lucru bune, am cunoscut și am legat prietenii cu oameni deosebiți și am avut răgazul să merg în locuri minunate din această țară. Se cuvine să-mi îndrept gândul către cei dragi mie, cărora le mulțumesc pentru suport și înțelegere. Prietenilor mei din munți, le aduc mulțumiri pentru tot ce au făcut pentru mine și împreună cu mine. În egală măsură, gândul meu se îndreaptă către oamenii deosebiți din Ministerul Apărării, de al căror suport m-am bucurat, în realizarea unor materiale speciale. Am a mulțumi și prietenilor mei speciali de la Constanța și Cluj, tuturor camarazilor care mă susțin în activitate. Sunt recunoscătoare tuturor colegilor din teatru, care m-au înțeles și sprijinit. 
Toți acești oameni minunați au făcut posibil ca dorințele mele să se materializeze. Pe toți îi asigur de faptul că nu îi voi dezamăgi, că voi continua cu aceeași tenacitate să realizez ceea ce mi-am propus și ceea ce împreună ne propunem. Tuturor le port respect și recunoștință.
Vă doresc sănătate și bucurii! La mulți ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu