duminică, 21 aprilie 2013

O femeie dezbrăcată...



 „O femeie dezbrăcată, care își arată toate cele pe stradă, precum e afișată carnea de vacă în vitrină, nu poate să-mi trezească interesul, nu e sexy! Ce să îmi mai imaginez eu, ce să mai descopăr eu, când marfa este expusă?”
Am citat un foarte bun prieten. De câte ori văd domnișoricile prezentându-și marfa pe stradă sau atunci când sunt la muncă, îmi aduc aminte vorbele acestea. Fetele astea nu pricep (nici nu prea au cum!) că nu trebuie să demonstreze nimic, nimănui. E ca în dragoste: dragostea nu trebuie demonstrată. Ea trebuie trăită lângă și împreună cu persoana iubită.
Fondul fundurilor goale este lipsa de educație, incultura, lipsa de decență, de bun simț.
De aici, exchibiționismul ce guvernează multe exemplare, incapabile să se ridice dincolo de statutul de animale, dominate doar de instincte sexuale și o serie de complexe ( nu din acelea agro-industriale sau comerciale!). Instincte atât de puternice, încât depășesc rațiunea și fac exemplarele să se manifeste în orice loc, în orice fel.
Domnișoarelor, vă rog să vă băgați picioarele în apă rece și să încercați să gândiți, oricât de greu pare! Poate reușiți! Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu