miercuri, 17 aprilie 2013

Stau ca proasta-n târg și mă minunez!



E plină media de june drăcoase, al căror unic scop în viață este să violeze limba română din toate părțile. Nu știu ce e cu fetișcanele astea: au impresia că dacă își pun numele pe gard se cheamă că sunt ziariste! Am văzut zilele acestea niște „texte” de mi s-au aburit ochelarii!
Credeam că am văzut multe, dar m-am înșelat amarnic.
“The Gods must by crazy!”, celebra comedie sud-africană, se joacă cotidian în lumea noastră provincială. Bătrânul Caragiale este depășit de situație!
Eu continui să stau ca proasta-n târg și să mă minunez! Până unde poate să meargă situația asta absurdă? La câtă imaginație bolnavă au fetișcanele ziariste...nici măcar Dumnezeu  nu mai știe!
Oricum, chiar și El mai greșește: dovada este că astfel de specimene există!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu