vineri, 24 ianuarie 2014

Nu pot fi luată din gară, de sub ceas!



Trebuie să vă fac o mărturisire: nu pot fi luată din gară, de sub ceas! Ca atare, nu știu cum poate cineva să-și imagineze că sunt ușor de ...reintegrat! Dacă sunt de acord că este riscant să nu poți controla un OM, nu sunt de acord că îți poți imagina că poți manipula ușor un OM! Așa se face că, în ciuda eforturilor susținute de a mă determina să renunț, eu fac ce am decis: merg pe drumul meu, fără să-mi calc în picioare onoarea! Știu că se poată  pupu-curu’! E sportul național, care a detronat oina! Numai că, în cazul meu, nu pupu-curu’, căci, pe mine, familia m-a învățat că nu bun pupu-curu’! 
( apelez la acest mod de scriere, spre înțelegerea intelectualilor cu strategii!).
De obicei, jucătorii știu și respectă regulile jocului. De regulă. În cazul ăsta cum stăm? Offside? După pauză, repriza a doua! Revin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu