luni, 10 martie 2014

SFAT PETRU JIGODII: FERIȚI-VĂ DE OAMENII DREPȚI!



M-am născut într-o familie cu valori morale! Am fost crescută în spiritul respectului pentru adevăr și onoare! Am avut șansa ca înaintașii mei să fie oameni de care sunt mândră! Dincolo de orice interes meschin, am pus valori morale care îmi guvernează existența! Am avut de pierdut! Poate că voi pierde, în viitor! Singurul lucru de care sunt mândră este respectul pe care îl am față de înaintașii mei, respect pe care fac tot posibilul să-l imprim în conștiința urmașilor mei! Sunt un OM mândru! Mândru de originile mele, mândru de înaintașii mei, mândru de mine și de urmașii mei, căci am convingerea că valorile morale în care cred, pentru care lupt,  nu se vor pierde!
Încercările prin care trec sunt doar o dovadă a meschinăriei și imoralității unor caractere mici! Caractere ce vor fi șterse  din cartea evoluției umane!
Cred în moralitate, în ciuda faptului că mă lovesc zilnic de imoralitate! Cred în oameni, în ciuda tuturor celor care zilnic mă dezamăgesc! Cred în  viitorul acestui popor, în ciuda tuturor fariseilor care ne ocupă existența! Cred în adevăr și dreptate! Cred în dreptatea divină, care se ridică dincolo de circul ieftin al fariseilor slujitori! Cineva mi-a spus că Diavolul ia fața slujitorilor lui Dumnezeu, atunci când vrea să înșele și să ducă pe calea pierzaniei sufletele nepregătite. Am cugetat mult la acestă vorbă, spusă  de un înalt prelat! Am ajuns la o singură concluzie: indiferent de încercările prin care trec, nu voi renunța niciodată la valorile morale în care am fost crescută! Nu e zi din viața mea, în care să nu mă gândesc la reproșul pe care mi l-ar face bunicii mei și la dezamăgirea pe care ar avea-o părinții și copilul meu!  Celor care calcă în picioare orice normă morală, le adresez o întrebare simplă: cum aveți tupeul să vă priviți în oglindă?
Desigur, întrebarea este retorică!
Nu aștept răspunsuri de la jigodii și farisei!
DE ACEEA LE DAU UN SFAT: FERIȚI-VĂ DE OAMENII DREPȚI!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu