vineri, 8 iunie 2012

ETERNUL CAPAC DE CANAL!

Nu ştiu cum se face, dar capacul de canal în Craiova este o eternă poveste. Aşa de actuală, încât nu este zi în care să nu fie prezentă în viaţa ta. Orice ar face specialiştii, el, capacul de canal, se încăpăţânează să fie când deasupra asfaltului, când sub nivelul asfaltului. Foarte rar, acolo unde ar trebui: la acelaşi nivel cu asfaltul! Capacul de canal este amplasat în ciuda şoferilor, făcând concurenţă neloială limitatoarelor de viteză montate unde nici nu te aştepţi! E cineva care poate să-mi explice şi mie fenomenul? Poate că este o tehnologie specială şi eu nu m-am prins!
După experienţa cu şmecherii de la gaze, mă mir că încă mă mai mir de povestea asta! Ce, e puţin lucru să reuşeşti să pui atâtea capace de canal cum nu trebuie? Uite aşa s-ar putea dezvolta turismul local, aducând la Craiova doritorii de capcane urbane!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu