joi, 21 iunie 2012

ÎN CE ȚARĂ TRĂIM?

Este o întrebare care îmi revine obsesiv în minte. Vă mărturisesc că de ieri, de la producerea evenimentelor dramatice care îl au ca personaj central pe domnul Adrian Năstase, nu îmi găsesc liniștea. Nu sunt o persoană angajată politic, încerc să fug de această poziție. Nu am nici o afinitate specială pentru domnul Năstase. Ceea ce a dus la gestul extrem al domnului Năstase m-a făcut să-mi pierd liniștea.
Nu pot să trec peste faptul că domnul Năstase este personajul politic de al cărui nume se leagă foarte multe evenimente importante pentru România. Tot de numele domniei-sale se leagă și o serie de scandaluri publice. Până acum, eu nu am fost convinsă nici de justiție, nici de propagandă, că domnul Năstase este inamicul public nr.1. Am înțeles că rațiuni ce țin de jocuri concertate de anumite structuri informative, aflate sub comandă politică, impun sacrificarea domnului Năstase. Ghinion: gestul domnului Năstase a dat peste cap meschinele jocuri! Într-o țară în care jigodismul politic este ridicat la nivel de lege, domnul Năstase a ales să ne mai dea o lecție importantă, cea a demnității umane!
Nu vreau să intru în problema juridică construită în acest caz. Vreau să înțeleg ce țară este aceea în care un om de calibrul domnului Năstase este adus în situația de a-și curma viața? Ce resorturi ne fac să tăcem tâmp în fața agresivității, non-valorii, dictaturii incompetenței, mârlăniei?
Ristul la care tăcerea noastră ne expune este acela de a dispărea, ca nație demnă, mândră, stăpână pe destinul ei!
Nu avem decât o armă: votul! O armă de care mulți se tem și de care, am convingerea, nu vor scăpa. Până atunci, să încercăm să ne răspundem la o întrebare: ce tip de  animale sunt acelea care își  alimentează existența cu sângele adversarilor politici?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu